کاور گوشی a6 2018
نوشته شده توسط : محسن

منظور از ساخت کاور ها محافظت از پشت گوشی ها بوده که قسمت پشت گوشی و لبه های جانبی  را پوشش میدهند و بدیهی است که این محافظ ها از صفحه نمایش محافظت نمی کنند. ناگفته نماند محافظ هایی هستند که به دلیل داشتن لبه های برجسته فاصله ای بین صفحه نمایش و سطوح ایجاد می کنند که در هنگام گذاشتن بر روی سطوح از ایجاد خط و خش روی صفحه نمایش جلوگیری می کنند.جنس قاب گوشی a6 2018 بیشتر از سیلیکون یا پلی کربنات است.

تنوع قاب گوشی سامسونگ a6 2018

همیشه نیاز به تنوع در انسان دیده می شود. گوشی موبایل که همیشه همراه ماست، تغییر قاب آن نیز یک تغییر و تنوع محسوب می شود. شما با خرید کاور گوشی a6 2018 علاوه بر حفظ آن از در برابر خطرات احتمالی  هم می توانید ظاهری زیبا و جدید برای گوشی خود به وجود آورید. طراحی کلاسیک قاب گوشی سامسونگ a6 2018  توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

معمولا گوشه های این قاب ها به صورت منحنی طراحی شده است تا به خوبی از گوشه های گوشی در برابر ضربه محافظت کنند. قسمت های دوربین ، پورت ها و دکمه های قرار گرفته در حاشیه این قاب توسط دستگاه CNC با دقت برش خورده و هیچگونه محدودیتی برای استفاده از این قسمت ها به وجود نمی آورد. قسمت دوربین این قاب جهت جلوگیری تماس مستقیم لنز دوربین با سطح صاف بر جسته تر از بقیه نقاط می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: